Persbericht: Hidden Profits Marketing & Virtuagym starten samenwerking

Geplaatst op 24-05-2023

Virtuagym en Hidden Profits Marketing bundelen krachten en lanceren nieuwe oplossing voor leadmanagement voor fitnessclubs en studio’s

Virtuagym, een wereldwijde leverancier van de toonaangevende alles-in-één gezondheids- en fitnesssoftware en Hidden Profits Marketing, ontwikkelaar van Europa’s meest vooraanstaande leadgeneratieplatform voor sportscholen en studio's, kondigen een nieuwe samenwerking aan, inclusief een productintegratie.

Waaruit bestaat de samenwerking?

De nieuwe integratie creëert een naadloze automatisering tussen Virtuagym’s club management software en Hidden Profits Marketing’s leadgeneratie-formule, waardoor fitnessclubs en studio’s hun klantenbeheer verbeteren en groei stimuleren.

Deze oplossing stelt eigenaren en ondernemers van fitnessclubs en studio’s in staat om snel en efficiënt cruciale leadinformatie op het Virtuagym-platform te verkrijgen. Tegelijkertijd elimineert de integratie aanzienlijk administratief werk door de handmatige upload van leads tussen systemen overbodig te maken.

Initieel is de nieuwe oplossing beschikbaar voor klanten van Virtuagym en Hidden Profits Marketing in de Benelux en DACH-regio’s.

Wat is het voordeel van dit partnerschap voor jou?

Hidden Profits Marketing genereert leads die inclusief alle essentiële informatie en statussen automatisch verschijnen in de leadmanagement-tool van Virtuagym. Daarbij synchroniseert het systeem de gegevens tussen beide platforms waardoor clubmanagers en ondernemers de klantconversieratio’s moeiteloos kunnen volgen.

Ervaring van fitnessondernemers:

Jan Klein-Zirbes, eigenaar van Mrs Sporty Munich-Bogenhausen, onderstreept de impact van de integratie: “De samenwerking van Hidden Profits Marketing en Virtuagym heeft direct voor gemak en efficiëntie gezorgd. Het bespaart kostbare tijd doordat leads automatisch in het systeem worden ingevoerd, waardoor we ons nog meer kunnen focussen op onze leden.”

Wat zeggen de CEO's van Virtuagym en Hidden Profits Marketing over deze samenwerking?

Digitalisering heeft de manier waarop gezondheids- en fitnessbedrijven interactie hebben met potentiële nieuwe klanten en deze beheren, radicaal veranderd. In een steeds competitievere branche wordt het belang van efficiënte systemen voor klantenwerving, -analyse en -inzicht steeds groter”, merkte Hugo Braam, CEO en medeoprichter van Virtuagym. “We zijn ervan overtuigd dat onze integratie met Hidden Profits Marketing een enorme meerwaarde voor onze klanten zal bieden, en zo het open en aanpasbare alles-in één platform van Virtuagym voor management, coaching en betrokkenheid verder zal versterken.”

CEO Aernout for Hidden Profits MarketingOnze samenwerking met Virtuagym stelt Hidden Profits Marketing in staat om extra waarde te bieden aan onze klanten en de ondernemers die volledig gericht zijn op het creëren van een solide en gezond bedrijf” benadrukte Aernout Leezenberg, oprichter en CEO van Hidden Profits Marketing. “Deze samenwerking ondersteunt onze ambitie om verder te groeien en uit te breiden in de Duitse en Nederlandstalige landen. Het vormt een logische volgende stap om fitnessketens, onafhankelijke clubs, sportscholen en studio’s te ondersteunen bij het automatiseren van hun processen voor het werven van leden en leads, zowel vanuit technisch als zakelijk oogpunt.”

Over Virtuagym

Virtuagym is een wereldwijde leverancier van de toonaangevende alles-in-één gezondheids- en fitnesssoftware voor de fitnessbranche en corporate wellness. Met innovatieve tools voor management, coaching en betrokkenheid helpt Virtuagym bedrijven in alle soorten en maten te groeien door het verbeteren van klantervaringen en bedrijfsmanagement, het ondersteunen van retentie en het besparen van kostbare tijd en geld.

Virtuagym’s software ondersteunt sportscholen, trainers en corporate wellness-aanbieders. Met meer dan 200 medewerkers, en kantoren in Amsterdam en Medellin ondersteunt Virtuagym meer dan 20 miljoen consumenten, 45.000+ trainers wereldwijd en ruim 9.000 fitnessbedrijven. Onze klanten bestaan uit XSport, SoulStudio, Trainmore, fit20, en vele andere. Voor meer informatie vul het contactformulier in.

Over Hidden Profits Marketing

Hidden Profits Marketing is het toonaangevende fitnessmarketingbureau, gevestigd in Amsterdam. Hun missie is het genereren van gezonde winsten voor fitnessclubs, sportscholen en studio’s door middel van de GroeiFormule. Dit omvattende programma rust op drie pijlers: A) de basisprincipes, waaronder een website die leads en leden genereert, zoekmachineoptimalisatie en -advertenties, B) een dynamische marketing gereedschapskist met onder meer social media advertenties, e-mailen, sms-berichten en de virtuele telefonische assistent ‘Lead-Connect’, en C) coaching gericht op de conversie van leads naar leden. Opgericht in 2004, is Hidden Profits Marketing een gecertificeerde partner van Google en Meta/Facebook en heeft het een team van 50 experts in fitnessmarketing. Hun klantenbestand omvat gerenommeerde fitnessketens, zoals Mrs. Sporty, Retro Fitness, BFT, Life Swiss Health Clubs en Mein-Gym.

Wilt u meer weten over onze integratie met Virtuagym?

Vul uw gegevens in en klik op "Verzenden". Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

• "Ik raad Hidden Profits zeker aan als fitness marketingbureau. Zij hebben geen moeite om kwalitatief goede leads te genereren!"

Jan Willem Monhemius - Fitnessclub Heerenveen
  • "Na 2 jaar zoeken Hidden Profits tegengekomen; nemen enorm veel werk uit handen en levert ook nog eens super resultaten op"

Marc Jansen van IJsselgym Deventer
  • "De doeltreffende aanpak van Hidden Profits heeft geleid tot een toename van potentiële klanten"

Eric de Jong (CEO) & Peter Blommaert (Marketing Director), Enforce - Premium Personal Training keten
  • "Hidden Profits Marketing voor fitness is er geen betere marketing partner."

William van Lent, oprichter en mede-eigenaar o.a. My35 keten
  • "Ik wilde een volle, drukke gym. En dankzij deze leads is mij dit ook gelukt!"

Tim Droppert, VOLT45 (Delft)
  • "Wij werken met onze diverse fitnesscentra reeds jaren samen met HPM. Een aanrader!"

Timmy Diependaele, On Line Fitness (België)
  • "Wat een geweldig systeem! Dit werkt echt zo vet!"

Marian van Ast, Bodylifeplan Zwolle
  • "In eerste instantie een grote stap om te nemen als kleine studio. Maar uiteindelijk een ontzettend goede keuze gebleken!"

Jeffrey Beijen, PUSH (PT & Small Group) en CrossFit Ngein (Nieuwegein)
  • "Hidden Profits is onmisbaar is voor de marketing van je fitnessbedrijf. Zij maken het verschil."

Jochem Willemsen, Maas en Waal Fit in Beneden Leeuwen (healthclub)
  • "In 1e maand van de nieuwe Formule meteen het aantal ingeschreven leden verdubbeld! "

Kevin Curiel, Sportingclub de Uitweg Rotterdam
  • "Voor mij als zelfstandige club de ideale combinatie die ik al sinds 2016 hanteer. Ook in crisistijden bewezen effectief."

Richard Maatjes, Sportcentrum Coach Waalre
  • "Dankzij het partnership met Hidden Profits Marketing zijn mijn inmiddels 2 studio's zowel voor, tijdens als na de lockdown"

Arjan van Eerten, FitUnity
  • "Ik werk ondertussen al 5 jaar met Hidden Profits samen. Zonder HP was ik nooit zo ver gekomen als waar ik nu sta!"

Ingeborg Modde, Sweat Healthcenter Oostburg & Vlissingen (Boutique Circle Clubs)
  • "Top organisatie! Hidden Profits luistert goed naar de behoefte van de klant. Ik heb zelf inspraak in de campagnes"

Bob van Nisselrooy, Fit District in Gennep (healthclub) & Fit District LIVE (online trainingsplatform)
  • "Hidden Profits levert een programma van zeer goede kwaliteit."

Bas Jansen, P.H.C. Totaal Vitaal in Tilburg
  • "We hebben nu al 36 nieuwe leden in de 1e 3 weken van onze samenwerking. Alle lessen zitten vol! "

Roy Liefting, Liefting Fit Personal Training in Uitgeest
  • "Gouden formule! De helft van onze nieuwe klanten komen uit de leads van Hidden Profits Marketing"

Rutger Fahrner, Healthclub Prolife
  • "Hidden Profits Marketing geeft me heel veel rust als ondernemer. We groeien maandelijks en zitten bijna vol!"

Remon van Loon, Aad van Loon Sport Barendrecht
  • "Aantoonbaar meer inschrijvingen door de GROEI formule!"

Daniel Buth, Algemeen Manager LifeCity & OosterGym
  • "De constante stroom leads brengt echt rust"

Chris Liebregts, Fitness Hapert en Fitness Oirschot
  • "Gisteren 8 proeftrainingen gegeven. En alle 8 als lid ingeschreven. 100% score, super!"

Tom van Dooren, fit20 in Weert
  • "Hidden Profits Marketing  heeft er voor gezorgd dat ik met een blij gevoel het 12,5 jarig jubileum heb kunnen vieren"

Marian van Ast, Bodylifeplan Zwolle
  • "Stop de lopende campagnes, wij zitten he-le-maal vol!"

Gert Bongers, GetFit35 (keten)
  • "We moeten op dit moment nog maar 15 leden inschrijven om ons maximum aantal leden te bereiken!"

Diana van Dijk, Club Allround Lochem
  • "We hebben nu 1000 betalende leden!!! We zijn super tevreden en lopen flink voor op ons doel! Mag de campagne 20 dagen stop?"

Jo van Nevel, Okinawa Aalter
  • "Potentiële klanten op een presenteerblaadje, wat wil een ondernemer nog meer?"

Gerri Douw, Yoga under Construction
  • "Net 1 week officieel geopend. We zijn al break-even en zitten al op de helft van ons doel van nieuwe leden dit jaar!"

Diana van Dijk, Bodytec Lochem
  • "Helemaal top dat lead connect systeem en afspraken online in plannen. We gaan voor goud!"

Marco van Kooten, M&M the Next Nijkerk
  • "We waren eerst sceptisch, maar nu... ga in zee met Hidden Profits!"

Diana Snellenberg-Hielckert, FysioFit in Enschede
  • "Wat een professionele organisatie, komen altijd met oplossingen! Grote organisatie maar korte lijnen; dat waardeer ik zeer."

Astrid Witte, Witteborg Sport in Opende provincie Groningen (groepslessen diverse locaties)
  • ""We groeien nu weer, tegen de stroom in!""

Han de Hair, Gymnasion in Joure en InVorm Training in Hilversum
  • "Dit hadden we al veel eerder moeten hebben! Super tool!"

William Bouman, Sport & Fitness Geldermalsen
  • "Ik geef Hidden Profits de hoogste waardering!"

Erik Kirchhoff, Kirchhoff Fysio

Dit is het echte doel van je fitnessclub website

Dit jaar bestaat Hidden Profts Marketing 20 jaar. Daarom staan de artikelen in Body Life Magazine in 2024 in het teken van tijdloze en fu...

Dit is de grootste kostenpost voor fitnesscentra, gyms en sportscholen